trädgårds arbete och snart dopparedan...

HEJ!

Nu känns det verkligen som om våren är här! Det är så härligt! Men antagligen så kommer väll en snöstorm snart igen?

Jag och pappa håller på för fullt i trädgården med allt mellan himmel och jord! Jag är alltså ute typ hela dagarna. Jätte skönt faktiskt! Det gör ju också att jag inte hinner sitta här så mycket så bloggen kommer tyvärr inte vara den mest uppdaterade nu på ett tag?

Men ni skall få se bilder när allt är klart!

 

Dan före dan före dopparedan! Jag fyller år på onsdag!! Hihi, jag blir gammal tant! 20år!

 

Nu är jag så trött så jag håller på att somna med huvet på tangentbordet.. ett säkert tecken på att det är dags att gå och sova, eller gå och sova är kanske lite svårt men i alla fall gå till sängen och lägga mig ner sen sova..

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

GRATTIS Tant Mariell på 20-årsdagen! Hoppas du fått en trevlig dag med god mat och tårta! Vi får väl fira här en dag till, när det nu kan bli...vi är ju så upptagna både du och jag :-)
Kram från oss alla= Jag, Rolf, Bonnie och Mocha

2008-04-16 @ 21:47:18
URL: http://rindi.blogg.se
Postat av: Ulla-Britta

Var har du tagit vägen??

2008-05-09 @ 00:34:17
URL: http://rindi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0