Våren bara kommer och går hela tiden! Nu känns det som höst!

När det är vår skall det var sol och varmt inte regn och ruggigt!

Jag och pappa som håller på i trädgården! Suck! Det är ju knappt så hundarna vill gå ut! Jag skulle släppa ut Kita på gården i förmiddags, hon satte ena tassen på blecket utanför dörren, och kände att det var blött? snabbt som tusan drog hon tillbaka tassen. Sen sticker hon ut nosen och luktar. Hon konstaterar att usch jag vill inte går ut! Så hon backar sakta in igen? om inte ens hundarna vill å ut, vem vill göra det då?

 

Min kära syster fyller 30 år idag!! GRATTIS LINA!! Jag är stolt över dig och jag älskar dig!!

Jag blev jätte glad när du sa att du kommer hem till jag och pappa fyller år!!

 

Jill kommer också hem lagom till jag fyller år! Hon kommer den 15e och jag fyller den 16e! Perfekt! Då blir det glassbaren för alla polare som är hemma! Sen blir det nog lite mer firande när Elin och Malin kommer hem!

 

Nu skall jag tvinga ut hundarna på en promenad?! Önska mig lycka till! Det kan jag behöva, vill dom inte gå ut så GÅR dom INTE UT! Men dom måste ju komma ut och röra på sig lite..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0