Ett nytt liv...

HEJ!


För er som inte vet så har jag alltså börjat plugga. Jag går en fotolinje på Fors Folkhögskola, ca 1 mil utanför Hudigsvall. Jag trivs hur bra som helst, det är toppen! Alla är jätte snälla och trevliga! Lärarna är jätte bra, speciellt Terje... jag kom hit i torsdags kväll och började alltså skolan i fredags. Övriga började i måndagen den 18, jag hade lite problem at hinna hit upp till skolstarten eftersom jag blev uppringd i söndagen den 17... Vi var då på väg från Skåne där vi varit på ett jätte fint och trevligt dop! Men nu är jag här och det är inget jag ångrar även om det var jobbigt att säga hejdå till kompisar och mamma & pappa! I början kändes det lite konstigt och ensamt, men INTE nu längre! Jag älskar det! Det är jätte mysigt här i Forsa, lite landet så det känns som hemma...


Tro det eller ej, men jag har infört morgonpromenader..., jag bor ju på internatet. Och jag har bestämt mig för att gå en promenad innan frukosten varje morgon. Jag tror att det är några som är på fast dom vill inte följa med varje morgon, men antagligen så är det någon varje morgon som hänger med, det är ju trevligt!


Nu måste jag sluta eftersom vi snart skall gå till gymmet... ;)


Jag skall försöka hålla er lite upp daterade om vad som händer här men jag kan inte lova något... Men ibland kommer det lite inlägg i alla fall!


Ha det bra och ta hand om min ÄLSKADE och SAKNADE Ö!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Ser fram emot lite bättre uppdateringar och bilder framför allt!! Kram och lycka till!!

2008-08-26 @ 20:52:20
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Kitty Gustafsson

Nämen :D välkommen till fastlandet ;) Sååå roligt med fotoutbildning!! Foto är ju det bästa som finns ;) Lycka till med plugget och Ta hand om dig! Kramar från Kitty och Texas

2008-08-26 @ 22:00:09
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Birgitta

Välkommen till norr, och bara 6 mil från oss!

2008-08-29 @ 18:56:29
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0