I natt i natt...

Go´ kväll!


Hoppas allt är bra med er. Här är det ännu toppen! Idag är jag dock lite trött eftersom vi varit på utflykt hela dagen. Fast tröttheten kommer nog mest från gårdagen, eller kvällen. Jag kanske skall ta det från början...?

Vi skall göra en "klass hängning" på måndag, alltså hela klassen skall hänga upp varsin bild, bilden skall vara en avbildning på ett eller annat sätt på någon i klassen. Bilden skall redigeras och skrivas ut i ett visst mått. Men man behöver ju något att hänga bilden i, eller? Jo en ram brukar man kanske hänga bilder i. Vi skall göra våra egna ramar, något jag känner väldigt blandade känslor för just nu... vi fick prova att göra ramar i mini mini format igår morse, på eftermiddagen hade vi temadag, vilket inte var inplanerat i schemat. Så vi hade kommit överens om att vi skulle jobba över med våra ramar på kvällen. Nu skall jag förklara varför jag har blandade känslor för den där jädrans ramen. Jo vi är 14st i klassen och det finns EN såg! Vilket gjorde att det EXTREMT lång tid att tillverka våra så bebisar! Sen skall det göras pasparto, det tar också lång tid och är Väldigt pilligt! Jag och Robert (enda killen i klassen) var dom som var kvar sist, förutom stackars Erik, en av våra super bra lärare...! Stackaren han var jätte trött, han orkade knappt prata. Alla var väldigt trötta så det var väldigt flamsigt och alla skattade åt allt, men dom flesta var ändå ganska frustrerade över att allt var så pillig och tidsödande. Jag, Robert och Erik gick vid ca 22,45. sen var det upp i morse vid strax före 8. Och skogen hela dagen. Nu skall jag kolla bilderna och om jag klarade uppgiften vi hade idag. Det blir sängen tidigt!


Kram på er!

Som tur är finns det en sjö i närheten av skolan, annars hade jag fått abstinens!
Som tur är finns det en sjö nära skolan, annars hade jag fått abstinens!


Så här ser det ut när man komme in på skolområdet från parkeingen...
Det kommer mer och bättre bilder där ni får se mer hur jag bor å så...


Taget på en av mina dagliga morgon promenader!

Mycket! Det fanns mycket blåbär där också som vi skall plocka och göra paj på någon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0