Skräckfilm igår kväll,tillåt mig skratta!

HEJ!!


Äntligen helg! Inte för att jag har något emot att gå i skolan eller så, men det är ju ändå skönt med helg! Det blev bra med ramar och parsspartuoer. Jag gjorde om min 2 ggr, men det är ju bra med gratis träning. Skolan betalar allt material som behövs till klasshängningen... allt annat får vi betala själva... igår var vi några som åkte in till Hudik, det var trevligt. Sen åkte vi hem och så var vi ett gäng som gjorde pizza och såg på RYSARE/SKRÄCK!! Men dom var ju inte ens läskiga! Det var någon asiatisk konstig film, inget jag rekommenderar! Den var heltsjuk, det var en kvinna i lite drygt 30 års åldern som tyckte att hon såg gammal ut, så hon gick till någon kvacksalvare, som hackade sönder foster och la i smördeg och kokade sen åt kvinnan upp det för att bli yngre och få slätare hy, hon hade ju redan slät hy...! Sen i slutet så var hon gravid fast dom inte kunde få barn. Och istället för att bli glad gick hon hem och gjorde abort på sig själv, sen åt hon upp ungen! Helt sinnessjukt!


Idag så var vi tre stycken som gick till en badplats som ligger på andra sidan sjön, tror nog att ni gissat vad vi gjorde fast ni tänker säkert det kan dom inte ha gjort... jo, vi badade! Jag tyckte det var lite svalt i början, dom andra höll på att dö. Men dom doppade sig tre ggr var i alla fall! Imponerad av dom! Jag var ju längst men det är ju knappast någon överraskning!

Ikväll skall vi in till Hudik och se lysnatta...! Dom tänder massa machaller och ljus över allt efter att det blivit mörkt.


Tänkte ni skulle få se lite hur det ser ut här.

Men som vanligt skall tekniken strula! Jag orkar inte och hinner inte försöka fixa det nu heller!
Men den som väntar på nått gott...

ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Blir så glad över att läsa om hur trevligt ni verkar har där uppe. Jag har alltid trivts i norrland..även om det nästan inte är norrland, men en bra bit uppåt i alla fall. Fortsätt ha det bra och lys som ett ljus så kanske vi kan få se några bilder så småningom. Kram från oss i Alvacity

2008-09-01 @ 23:07:12
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Härligt att höra att du har det bra. Jag ser fram emot många vackra bilder framöver.

Sköt om dej.

/P

2008-09-02 @ 13:32:24
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0