Goda och dåliga nyheter...

Börjar med dom dåliga så att dom goda får ännu mer genomslags kraft!
Vår kära Rysska vän har åkt dag, och hon kommer inte tillbaka. Hon gick i våran klass ibland, men var egentligen inskriven på allmänlinje.
Vi kommer sakna dig Ryssland!!!

Goda nyheter:

JAG ÄR MOSTER!!!!!!!!
Igår 19.24 blev jag moster till en liten flicka!
Det är helt otroligt!
vilken kännsla det är att bli moster och även faster SÅKLART!!
Och då har jag ju ändå ""inget med barnet att göra". Jag menar det är inte mitt barn och det är inte ett syskon, det är lixom på längre håll men ändå den enorma kännsla när ett barn kommer till världen! jag har inte träffat eller sett det lilla livet ännu, men jag hoppas kunna göra det på lördag, men det beror HELT på hur den lyckliga familjen mår.
Vad jag förståt så var det en väldigt jobbig förlossning, men alla mår bra- trötta så klart konstigt vore det annars..
Kram på er!
ps. Jag åker hem idag!! ;)

Kommentarer
Postat av: Caro

Hej tack! och vad var med kära tyskland :-( ? Har ni alla glömt mig???

2008-12-28 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0