Mosters Stolthet en söt liten Solstråle!

Hemma på öen igen! Underbart!
Var och hälsade på min lilla tös i lördags, hon e SÅÅÅ SÖT! En helt ljuvlig liten varelse!
Lina, Jonas och ALMA får åka hem från BB idag. Jag skall åka ut till Tofta och hjälpa dom lite senare ídag, om inte Lina e jätte trött....
Ni skall få se bilder här på bloggen på lillan så fort som möjligt, men jag har inte rätt program för at öppna mina bilder här hemma... Så jag hoppas att det kanske går hemma hos Lina och Jonas...

I morrn e de jul, känns jätte konstigt! ingen snö och inte ens kallt!
Det var ju så finst med massa snö och jätte kallt hemma i Forsa och så kommer man hit och inte en snöfinga så långt ögat når!
jul stämmning eller ej
Ha en UNDERBAR JUL!!

  God Jul
     Och
Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Philippe Rendu

Hej Mariell,

Tack så mycket att du tittade in på min blogg.

Ateljé är roligt... det är inte bara ljus och teknik.

Det gäller att få din modell att göra vad fotografen vill. Modell måste känna si trygg....

God Jul på dig, njut av öen!!!



/ Philippe

2008-12-23 @ 18:52:32
URL: http://www.philippe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0