Söndag och halvpanik..!

Ja, jag vet! Jag e super dålig på att uppdatera här! Men om ni läser på vår klassblogg www.fantasium.se/forsafoto så får ni i alla fall veta lite som händer här uppe!

Men en lite snabb hint om vad som pågår här då, igår hade vi lite julfest. Det var dom flesta från internatet, några andra från klassen och så var det säkert nån mer... Det var en helnykter fest, eftersom det är alkohol förbud på skolan. Det var jätte trevligt, mat och lekar!

Idag har jag lite panik över bilden till klasshängningen i morgon, självporträtt...!

Men det löser sig nog, det brukar det göra när jag sitter på söndagskvällen och har ångest över att jag tidigare i veckan varit för lat för att ta tag i bild till hängningen...

Senare ikväll skall jag och Carolin baka lite, hon skall bjuda på hejdåfika i morgon. Hon åker tillbaka till Tyskland... Tråkigt, kommer sakna henne! Det känns liksom tryggt att ha henne här på något sett. Vet inte varför, men kanske för att hon alltid e lugn och hon har alltid koll på allt! Känns lite som att han e mamma här, fast hon e ju lite ung för att var in mamma men, ni förstår vad jag menar... plus att hon bakar så mycket och det är ju så GOTT! Man lär ju gå ner as mycket i vikt efter att hon åkt, kan väll vara bra men man kommer att vara mer hungrig... På tisdag åker hon, skall skjutsa henne till tåget. ;(


Nu måste jag fortsätta med min bild till i morgon...


Jag var på Luciatåg i Forsa kyrka i fredags:

Här var det meningen att det skulle komma bilder, men som vanilgt när jag skall lägga upp bilder funkar det inte..!
Så det får bli en annan gång!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Caro

Oh snälla Mariell - nu är jag nöjd!!! Fan du skriver så snalla grejer om mig ^sniiiiifff^ Saknar dig!!! KRAM!!!

2008-12-28 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0