Alla Hjärtans dag och slut på prövotid....

Idag var vi då vid Lotta, veterinären, med Kita. Och som hon tidigare trodde så var det en kraftig urinvägs infektion. Hon fick antibiotika, så får vi hoppas på att lillan blir bättre, och slutar lukta!!

Idag är det då alla hjärtans dag! Hoppas alla har haft en bra dag! Min underbar vän Emelie kom förbi en stund idag innan jag och pappa störtade iväg till veterinären.. Men i alla fall så fick jag en JÄTTE söt och fin present av henne! Att jätte fint hjärta som man sätter värmeljus i, det satt också ett jätte sött värmeljus format till ett hjärta där i! TACK så jätte mycket Emelie! Inte nog med det, Emelie bjöd på en äkta skattjakt också! Vi letade och letade och letade efter hennes bilnyckel som hon tappt bort under den dryga kvarten hon var här! Tillslut fick hon ta min husnyckel och fortsätta leta själv, för jag och pappa var tvungna att åka! Efter en stund ringde hon! Gissa vart den var, den låg på marken precis utanför bilen?! Snacka om typiskt!


Apropå alla hjärtans dag föresten! Grattis Elin, nu är din prövotid slut och du kan fortsätta köra som en galning ;) Skoja bara! Du kör inte alls som en galning, du kör jätte fint och jätte bra! Men Grattis i alla fall! Snart så är det Marias tur att slippa ha körkortet till låns!

 

Ha en jätte kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0