Hundvakt!

Idag har jag då varit hundvakt för lilla Nisse...
Det gick jätte bra, när vi var ute och gick en lite prommis så lärde han sig att INTE skälla på andra hundar! Duktig kille!
Jag lät vilden vara hemma och sova lite medan jag träffade Emelie en stund. Vi lämnade en jobbansökan på Guldfynd, eller hon gjorde, jag var bara eskort ;)
Sen åkte vi ner till Hamnterminalen Servering och så åt jag lunch. Där satt vi länge och pratade om ALLT!
Sen följde hon med till busvalpen och lekte lite med honom. När matte kom hem så körde jag Emelie till Öster och "dumpade" henne där. Sen åkte jag hem. Nu skall jag tvätta och packa, fastlandet i helgen!

Bilder på busfröt kommer i morgon!

Ha en bra fortsättning på dagen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan igen Mariell!
Ja, vilka underbara bilder du tar, både på hundarna och på Er underbara vackra utsikt:) Det är ju så himla vackert så man blir avundsjuk;)
Ja, dom blickarna som Kita ger kan nog säga en hel del, bara med blicken.
Hoppas hon kurerar sig med antibiotikan, lilla Kita:) Kramar i massor till dom båda och till Dig med familj:)
/Kattis

2008-02-20 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0