SOLEN ÄR HÄR!!!!

Underbart! Nu är det soligt och varmt ute igen! Det är ju såhär det skall vara, inte kallt grått och j-vligt! Jag pappa och grannen stod intill väggen på terrassen och drack eftermiddags kaffe och åt överblivna julkakor? Å, så mysigt och härligt det var! Det är ju så det skall vara varje dag!

I morgon skall vi med lillan (Kita) till veterinären lotta. Kita luktar väldigt illa och när pappa pratade med Lotta så trodde hon att det kunde vara en kraftig urinvägsinfektion? HU stackars lillan! Men det blir nog bra när hon får komma till Lotta!

Nu skall jag fortsätta med storstädningen! Suck, vad tråkigt! Men det blir fint så det är värt det!!

Ha det bra! Njut av solen nu när den är på besök på våran lilla vackra ö!

image7
En bild jag tog häromdagen på lillan och hennes bebis?
image8
Ricco är lite sur för han tycker det är dags för mat...

Kommentarer
Postat av: Pernilla Å

Visst har det varit härligt väder, har varit ute och gått i 3 (tre!)timmar. Har kompisen S som vallar mig hon kan gå hur långt som helst.
/P

2008-02-13 @ 21:14:48
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Kitty

Hoppas Kita kryar på sig :) Kram kram!

2008-02-14 @ 07:39:23
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Kattis

Hejsan Mariell!
Va roligt att Du skaffat en blogg:) :)
Här kommer jag att läsa i massor och vilka söta hundar du har:) Kanske partisk! Håller tummarna för att Kita blir bättre. Kram till Dig och krama dom ljuvliga hundarna från mig;)
/Kattis

2008-02-14 @ 11:56:07
URL: http://www.lordcaalveerts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0