Tiden går fort när man har trevligt!

Jag var och fikade med Elin och Jimmy, trevligt! Välkommen hem en stund Elin!

När jag var på väg hem så åkte jag som vanligt vägen förbi Sion och kyrkan, den så kallade övre vägen eller Stenkumla vägen.. Men när jag körde för brukshunds klubben tänkte jag att jag kör över vid Västerhejde kyrka och tar en sväng förbi Pernilla. Där blev jag kvar hela kvällen! Jag hade mycket trevligt. Mat fick man oxå! Mer än jag fått om jag åkt hem =) Puma är så söt när jag går, han tror alltid att jag ska gå en promenad med honom eller att han ska få följa med mig hem... Han en super go å mysig hund!! Som ni vet Pernilla så är jag gärna hundvakt igen..!!

När jag kom hem satt pappa framför tv och tog en Wiskey, vilket inte händer så ofta. Det visade Sig att det nu är oficiellt, min underbara syster är numera GODKÄND lärare!! Grattis Lina! Jag är väldigt stolt över dig!!! Du har kämpat hårt! Så pappa firade med ett glas, jag tog en cider och sen satt vi framför tv och såg Charlis änglar jag och pappsen! Mamma var i stan hos en kompis....
Nu är det tid för sängen...

Kommentarer
Postat av: JennyPenny (Solnabon)

Gud vilken hemlängtan jag får när jag läser om Sionvägen och Stenkumla!

2008-02-04 @ 14:14:10
URL: http://jpsfilosoferande.blogg.se
Postat av: Ulla-Britta

Oj vad jag missat...en Mariellblogg!! Jag har nog lite dålig koll, inte sett på posten på några...typ en vecka. Tack för senast!! Puma är en goding men kan det vara annat, han är ju bror med Teo! Kita och Ricco är inte så tokiga de heller de är ju släkt med Klara;-) Grattis till Lina och hennes "lärartitel", alltid skönt när det är klart! Vad ska vi nu hitta på till dig...skulle inte blommor vara lite roligt?? Eller dagis...du dras ju ofta till barn... Hm...det blir nog bra bara du hittar något. Du är alltid välkommer på besök och idag skulle man haft ett par bullar a lá Hedengrans...de var väääldigt goa! Kram

2008-02-05 @ 14:38:09
URL: http://rindi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0