Daländsk kortnosad ponny...!

Hej!

Idag har jag och Malin varit och städat två stugor. Det gick ganska snabbt, fast det var ganska tråkigt? Men det brukar ju inte vara kul att städa, så jag hade inte förväntat mig så mycket annat? ;)

När vi kom tillbaka så byggde jag och Malin en snöhäst! Det blev rasen: Daländsk kortnosad ponny! Framför så fick den en pytte liten ryttare? dock utan hjälm! Fy på honom, han får inte rida! Hästen saknar dessutom sadel?

Nu har vi varit på Gammelgården och ätit renklämma och våfflor till efterrätt. Jag, Malin, Elin och Jimmy alltså? Det var jätte gott!

Nu skall jag söka på resor?! Vi skall åka någon stans allihop i höst igen!! Vi får se vilka som vill följa med, än så länge är det jag, Malin, Mika, Elin och Jimmy. Hoppas det blir fler?

Nu skall jag ge mig in i ?resornas förtrollade värld?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0