Idag börjar min resa till SÄLEN!!!

Kl. 16.45 går båten, då börjar min resa till SÄLEN!! Yes, äntligen!! Sen är det då övernattning i Fruängen å i morgon bitti bär det av med tåg! Vid lunch är vi framme i Mora och blir hämtade av Elin å Jill! Det skall bli så kul!! Längtar JÄTTE mycket! Det vet jag att Jimmy också gör! Han längtar ju efter sin Elin så klart!  Nu är det sista som skall packas å så skall jag städa av lite i källaren? måste komma ihåg att plocka blåsippor till Elin, lovade henne det igår. Hon fick nämligen inte se blåsippor förra våren heller eftersom hon var i fjällen då också, fas då på praktik. Så i år skall hon få se blåsippor!

Undrar bara hur jag skall fördriva tiden på hemresan eftersom jag då är ensam?

 

Någon skidåkning blir det ju inte för min del eftersom mitt korsband i höger knä är av, så har jag ingen stabilitet i knäet. Och trotts träning har jag inte byggt upp tillräckligt med styrka i musklerna runtomkring heller? Så ingen skidåkning för min del tyvärr, för det är kul att åka skidor! I alla fall det lilla jag han att prova innan jag införde den nya sporten att åka ner för en slalombacke på rygg? ;)

 

Ha det så bra här hemma! Jag skall försöka att rapportera uppifrån dom nordligare breddgraderna! Ha det så skönt i våren här hemma så skall jag kolla till snön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va så sjukt kul när du dog i granen när vi åkte skidor!! synd att ja inte hade kamera!! men inte kul de som hände sen.. vi kan vellha film kväll nästa fredag??

2008-03-06 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0