Jag är full i magen....

Ojojoj vad jag är mätt! Jag och Jill var uppe på Fågelboet och fikade för en stund sen. Vi åt varsin bananasplittvåffla och varsin varmchoklad med grädde!  Det var super gott och minst lika mättande? Jag behöver nog några timmar på soffan innan jag kan röra mig igen?

Elin och Jimmy är och städar en stuga, hoppas dom kommer hem snart! Elin fick rycka in på sin lediga dag och städa, hon tog så klart med sig Jimmy. Så jag och Jill fick gå och fika själva? Sen var Jill tvungen att åka eftersom hon börjar jobba snart! Nu hör jag bildörrar så det är nog dom som kommer!

 

Det kanske kommer fler rapporter under dagen!

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0