JAG SKA TILL SÄLEN, JAG SKA TILL SÄLEN....! JIPPI!

HEJ!!

Det var ett tag sedan! Fy på mig?

 

Det har varit lite struligt här ett tag, jag har varit lite arg på en kompis men jag är GLAD att allt är utrett och att vi inte är ovänner!

Min Sälen resa blir av, dock inte så som den var planerad? Inte med bil och i sällskap av ovan nämnda kompis?(inte pga av att vi haft en konflukt, eller vad man skall kalla det, utan av helt andra orsaker!) Utan istället med Elins pojkvän, han är dock INTE MER än mitt resesällskap!! ;) Vi tar båten upp på torsdag kväll och så sover vi i Robbans lägenhet i Fruängen.  en liten etta, det kan bli mysigt! ;)hihi. Tar tåget från centralen kl. 07.44 och blir hämtade i Mora kl.11.38 av Elin och Jill! Sen blir det nog shopping på Willys, det är ju svin dyrt at handla i Sälen!

Jimmy åker hem på måndag och jag stannar till onsdag! Å jag ser SÅ fram emot å träffa Elin å MALIN!! Malin har jag inte träffat sedan nyår? Elin var hemma en sväng i februari, så det var inte lika länge sedan jag träffade henne? Men självklart ser jag fram emot å träffa henne med! Å det ska bli jätte kul å att träffa Jillkan också! Hoppas du jobbar lite bättre nu än du gjorde sist jag var upp! Då träffades vi ju bara EN gång!

 

Nej, nå måste jag sätta fart å packa! Nu när alla verkar ha ringt färdig så kanske jag kan bli färdig med packningen utan att bli störd?;)

Jag höll nämligen på att tvätta tidigare idag, varje gång jag gick ner i tvättstugan så ringde min mobil? vi har väldigt dålig teckning överhuvudtaget i Stenkumla, men ännu värre i källaren, vilket betyder att jag var tvungen att gå upp varje gång det ringde. Så jag fick inte mycket gjort i tvättstugan under en period? men det var det värt! Nu är tvätten av klarad, den ska bara torka, så nu är det i stortsätt bara packningen kvar?

ÅÅÅÅ, det ska bli så KUL!!!! Jag längtar JÄTTE MYCKET!!

 Så här såg det ut sist jag var i Sälen, över nyår...

image26
Vi äter nyårs middag på fågelboet... Det var gott och det var trevligt!
image27
Malin hånglade upp den oskyldiga, ännu namnlösa, älgen!
image28
Malin blev lite farlig och tänkte döda mig, efter att hon varit och snokat i bar"skåpet"...
image31
Så här gick det till då ;) Nej, jag skall vara snäll mot Malin, hon drack ingen alkohol den kvällen!
Hon blev tilräcklingt packad på Coca colan... ;) hihi
image29
Ser mumsigt ut va?! Jag tror att dom va det, men jag smakade aldrig någon... Det måste jag göra denhär gången!

Packningen var det ja...

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Hoppas du får lika trevligt som jag haft det på min resa!! Gud va sugen jag blev på "negerbollar"...

2008-03-04 @ 22:41:20
URL: http://rindi.blogg.se
Postat av: Kitty

Hej! Way hoppas du får en jättebra resa! :D:D

2008-03-05 @ 10:03:49
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Pernilla Å

Ha en trevlig resa. Håll benen i styr om du ska upp på skidor.
/P

2008-03-05 @ 10:41:29
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0