Var tar tiden vägen? Och vad häde med VÅREN????!!!

Hej!

Det var länge sedan? det är tyvärr så här jag brukar inleda mina inlägg! L

 

Men det är mycket nu! Syrran fyller 30 i år och skall ha sin fest på lördag. Det kommer 32 gäster och jag skall laga mat till alla, en tre rätters meny! Det skall bli jätte kul och en enorm utmaning eftersom jag är ensam, eller jag har huvudansvaret, behöver jag lite hjälp så finns det ju folk som hjälper till. Men tanken är att JAG skall fixa all maten! Det är mycket planering för att få ihop allting och det tar tid, och som bekant så tar allting alltid längre tid än man tänkt sig! I alla fall? dessutom så skall det städas i hela huset. Festen skall inte vara här, men det kommer gäster från fastlandet som skall bo här. Städa är tråkigt och tar ju alltid tid!

 

Bilder från sälen kommer efter påsk, lika så bilder från festen!

 

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!
(Eller skall jag säga God Jul?, Våren försvan och ersattes av den årstid vi just lämnat, vintern! Var tog Sommar och höst vägen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0