Ber om ursäkt för dröjsmålet

OJOJ!! En hel månad! Inte bra! Jag ber om ursäkt för jag inte uppdaterat på nästan en månad!

 

Men det är ju så fint väder å då vill man ju inte sitta vid datorn?!

Vi håller ännu på i trädgården, bilder skall jag försöka lägga in i morgon.

 

Jag har börjat jobba också. Jag jobbar på Nyman´s i Tofta. Grill/kök/pizzeria, jag är i köket. Och jag tror att det kan bli en halv jobbig sommar? det är många fler rätter än när jag var där sist (´förr förra sommaren? ) men det blir nog bra, det är bra betalt å det är ju ett gigantiskt plus. Även om det är typ det enda pluset så?

 

Var och tittade på hundutställning igår! Det var kul! Å vad det var länge sedan man var på något sådant, har inte ställt ut själv på länge heller.. Det saknar jag också! Fast Ricco tycker inte det är så kul och han kommer inte att användas i avel heller så.. Kita tycker det är kul, men det skulle nästan bara vara pinsamt att gå in med lilla skruttan i ringen?

Men det var kul att träffa alla igen! Jag blev jätte förvånad när jag såg KITTY!! Men det var kul att träffa dig igen, DET VAR LÄNGE SEN!! Å Elisabeth, det var också LÄNGE sedan! Å lilla Elias, så söt han var! Måste absolut åka ut och hälsa på och se huset!

 

Nej, nu är klockan mycket å jag e helt slut! Det var mycket på jobbet idag. Vi hade nästan 200 pizzor idag, det är jätte mycket för att vara för säsong? Jag hade mycket i köket också!

 

Nu skall jag sova!

God natt allihop!

Kommentarer
Postat av: Kitty Gustafsson

Hej! Hmm, har du bytt telefonnumer för jag skickade ett sms för dig precis när jag bokat båtbiljett att vi skulle komma :P vi får nog kolla upp de ;) Det var jätteroligt att trfäfa dig igen, verkligen LÄNGESEDAN! Bara svårt att hinn amed och prata på utställning och nervös och stress och allt va de är :P Vem vet vi kanske kommer till utställningen i augusti, då fyller jag 20år (31 augusti) i så fall får vi fira tillsammans ;) Kram på dig!

2008-05-12 @ 14:15:33
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Pernilla

Va roligt att du börjat jobba... ja, roligt i plånboken i alla fall.
Ha det gott!
/P

2008-05-14 @ 22:22:04
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0