Mammornas dag i dag!! Det är dom värda!

Idag väntas tydligen en invasion på Nyman´s för jag skall börja kl. 13 inte 15 som jag brukar? fast jag tror att det är som Elin sa; att folk nog hellre går och äter en morsdag middag på Toftagården än på Nyman´s? Men men, vi får se. Synd bara att jag inte hinner träffa min kära mamma något idag nästan? Men hon har i alla fall fått en stor fin blombukett från syrran (inköpt av mig, eftersom det är lite svårt för syrran själv att göra det när hon är i N-köping?) och så har hon fått en tunika av mig, hon blev glad! Det började med att hon fick gå ut i garaget och leta after något, jag sa inte vad det var bara att det var från Lina. Sen kom hon in och med en stor bukett och var jätte glad. Sen åt vi lite frukost och jag tog fram en kartong. I botten hade jag lagt tunikan och över hade jag lagt en frigolit platta och över den små frigolit bitar som ligger i paket som man beställer? hon började rota runt, sen insåg hon att hon var tvungen att pocka ur alla småbitar för att komma åt plattan? när hon tog bort plattan och såg att det låg ett klädes plagg såg hon ut som en fågelholk i ansiktet? hon har nämligen aldrig fått kläder av mig förut inte på morsdag i alla fall... hon och jag har nämligen ganska olika smak och jag har jätte svårt att köpa kläder till andra, men när jag var i stan i måndags s å hittade jag en fin tunika som var SÅ mamma!

 

Nu måste jag göra mig i ordning så jag hinner till jobbet?

Ha en bra dag alla mammor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0