Ricco är farlig oavsett vad folk säger! ;)

HEJ!

Det blev typ invasion på Nyman´s igår? Eller invasion va kanske att ta i, men första 1,5 timmen hade jag lika mycket som hela dagen i lördags? Jag hade 35 beställningar på första 1,5 timmen sen lugnade det ner sig ett tag men på kvällen ökade tempot igen så jag kom upp i 75 beställningar på hela dagen! Det är jätte mycket så här på försäsongen!

 

Idag har jag inte gjort mycket men jag skall försöka ta mig i kragen å att göra ett ryck i mitt rum och tvätta lite också. Pappa håller på med terrassen och mamma pysslar lite i rabatterna. Jag har lekt lite med hundarna i trädgården nu i kväll, men Ricco tyckte det spårade ur när jag hämtade kameran och skulle ta kort på honom i alla olika vinklar och i alla möjliga ställningar? så tillslut gick han upp på terrassen och tänkte sluta leka, men då hittade han en papperskasse från Linds eller liknande. Då bestämde han sig för att döda den?!

image36
Jag hittade Riccos igelkott (piggekott) när jag tog fram utekrukorna från förådet...
image37
Ricco tuggar lite på piggkott under det japanska körsbärsträdet.

image38


image39
har du plåtat färdigt snart så jag får äta upp min piggekott snart?

image40
Så här ser hundarnas leksaker ut efter en sommar, undrar hur stackars piggekott ser ut efter
den här somaren...

image41
pappa skruvar lite på terrassen. han skall bygge en ställning så att vi kan ha klängväxter...

image42
när han skulle döda kassen hängde den sig på nosen... (det var inte jag som hängde den där.. den fick han dit själv!)

image43
DÖDA!!!

image44
Så färdig DÖDAD... gissa vem som fick städa upp efter dödanet...

image45
pappsen är duktig han, han e trött och har ont i benen, men han kämpar på ändån! han e värd en ELOGE!

image47
visst ser han ut som Musse Pigg i sina hörselskydd med inbyggd radio...

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Ricco kan aldrig vara farlig bara GO!!!

2008-05-30 @ 00:34:53
URL: http://rindi.blogg.se
Postat av: Tina

Håller med Ulla-Britta:)

Ricco o Kita är så underbara hundar, kanske man är partisk, men dom är goa i allafall:)



Krama dom båda- Kita o Ricco från oss- Lord Caalveert's kennel

Hälsa pappsen din att han är duktig:)



MVH Tina (tidigare Katarina)

2008-07-10 @ 11:30:03
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0