Stora Staden, och Lilla Bebisen!

HEJ!

Nu är vi i sthlm, kom ner igår. Vi åkte strax före 7 och var framme vid Halv 11 tiden. Sen gick vi på foto mässan hela dagen! Det var intressant och trevligt! Vi hörde på en föreläsning med Peter Then Hoopen! Det var jätte intressant och roligt! Fast min hjärna gick i viloläge så jag missade endel, tyvärr! Men för hoppnings viss kommer han till Forsa och föreläser för bara OSS!!

Idag så är jag och hälsar på brorsan med familj, som är på besök hos Cias underbara syster och hennes familj! Jätte kul att träffa dom!

 

Nu skall jag återgå till min lilla bebis!

 

Ha det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cia

Det va så himla kul att se dig så avslappnad i går kväll!!! sköt om dig jag hoppas vi ses snart igen..... pus älskar dig//din svägerska ;brors fru C

2008-11-16 @ 12:36:52
URL: http://zitazoo.wordpress.com/
Postat av: Ulla-Britta

Har du en egen bebis ;-)

2008-11-16 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0