Trött, TRöttare och jag e TRÖTTAST!!

Hej!

Idag e jag så fruktansvärt trött! Fattar inte varför, men har varit det hela dagen...


Ja, som sagt jag är tillbaka hemma i Forsa igen. Allt är bra och det känns underbart att vara tillbaka här uppe igen!

I måndags så pratade vi ganska mycket om teknik och att kunna sin kamera utan till, att kunna göra rätt inställningar manuellt utan att fundera t.ex. i skarpa lägen eller i mörker etc. Igår så pratade vi om utrustning och handhavande av utrustning.


I helgen åker vi hela klassen, eller nästan i alla fall, till fotomässan i Älvsjö!

Skall bli jätte kul! Marcus m. familj åker till sthlm i helgen också så jag hoppas att vi kan träffas, skulle vara jätte kul att träffa dom och att få mysa med min Prins, lilla Nataniel! Hoppas att jag till och med kan få tid att åka ut till Mia, Cias syrra. Skulle var SUPER kul att träffa henne igen! Tror att det kan bli en lyckad helg!


Nu måste jag sluta, skall gå och handla...


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0