Borta Jätte BRA men hemma e ändå HEMMA...!!!

Hej!

Nu är jag hemma på ön igen! Underbart! Fast jag saknar klassen massor!

Tänker på er!

Ännu har det inte blivit någon bebis som det var tänkt, men jag hoppas den kommer snat.

Det var ju trots alt därför jag kom hem tidigare...

Men nu hoppas jag att jag hinner träffa alla jag vill träffa när jag är hemma två veckor!

Idag så träffade jag Malin, Jill och Emelie! Underbart att se er igen! har saknat er massor!!

Synd bara att Elin är på Kreta den hä veckan och inte kommer hem förän på söndag!

Vill ju träffa henne också snart!

Var i B-vik igår och hälsade på brorsan med fam. tyvärr han jag inte förbi Alva City....

Men jag hoppas att jag hinner det snart! Skanar ju min extra familj... Hoppas ni mår bra där ute! Vi får ta och åka till Elisabeth någon dag du coh jag U-B!

Nu så skall jag nog gå och lägga mig!

ha det bra allihop!

Kramar
None
Hemma på gården...                                                   (bilden är från i våras...)


Kommentarer
Postat av: AKP

Men åh!!

Va snäll du är!!

Saknar dig med- MAsSOR!!

KRAMISAR i miljoner =)))))

2008-10-23 @ 13:39:44
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Kitty

Hej hopp! Vet precis va du menar ;) Ha två sköna veckor hemma på ön iaf! :) Jag har tenta imorgon så nu ska jag sätta mig och gå igenom det sista ;) Vi hade faktiskt föreläsningar idag som ska vara med imorgon, det är väl lite kort tid tycker jag då ;) Men jag har gjort goda chokladbollar ja ska äta samtidigt så de blir ju gott iaf ;) Kramar!

2008-10-23 @ 16:40:23
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Cia

ja det skulle kommit nu men tyvärr är lassaretet på denna ö kass.... så du får gott göra som hon med stora magen alltså jag vänta..... kram på dig svägerska //cia

2008-10-23 @ 18:27:27
URL: http://zitazoo.wordpress.com/
Postat av: Ulla-Britta

Oj, hemma på ön!! Det har jag missat. Skulle vara roligt med en tur till Elisabeth men vi får väl se vad du hinner med. Stress är inte bra;-(

Jag håller inte med om att lasarettet är kasst...inte hela i alla fall - för min del är toppen -jätte gulliga och hjälpsamma! Kram

2008-10-24 @ 11:39:54
URL: http://rindi.blogg.se/
Postat av: Katti

Hoppas allt är bra med dig idag!

Jag saknar dig!

<3

2008-10-26 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0