Lite om min vecka...

HEJ!

Allt är bra här. Var ju på fotoklubben i Hudik i onsdags, det var trevligt. Så dit åker jag nog igen!
I fredags åkte jag och Sandra med Morsan (Malin, klass mamman...) hem till henne. Sandra red och jag lekte med lilla Tilja! Hon e helt UNDERBAR! Måste ju träna lite nu när det snart kommer två stycken pluttisar i familjen!
Igår var vi några som åkte till Söderhamn och såg på en fotoutställning. Den handlade om förtryck mot homosexuella... En bra utställning som nog inte lämnar någon oberörd...
Idag skall jag gå en promenad i skogen och utforska den lite... Har ännu inte gjort det!

Så är läget här i Forsa för tillfället.
Ha det toppen så hörs vi!


"Morsan" och Tilja!


Tilja!


Kommentarer
Postat av: Cia

Vi vill va med juuuuuuuu //kram burgsviksfolket

2008-10-15 @ 22:36:24
URL: http://zitazoo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0