Namn till den snart nyfödde, vad skall den heta?

Jag håller just nu på att bli faster! Det är på gång att komma en liten bebis!
Fast jag är förkyld och kan inte vara med och fota som det var tänkt! Så jag pkte hem en vecka för tidigt i onödan!!!!
Så surt!!
jag var och fotade en kompis idag, hon behövde en bild till en ansökan om leadsinger till ett rockband.
Så vi var nere på hamnen och fotade, men sen blev det nått fel på mitt minneskort, så det går inte att lägga över bilderna på datan och det går itne att se dom i kameran. Fast jag tror dom finns kvar där ändå!
Hoppas på att Erik kan fixa det när jag kommer tillbaka upp! Vågar inte göra något ifall det blir ännu värre!
Skall köpa ett nytt kort i morrn, fast det det hade jag tänkt även om det andra hade funkat...

nej, nu skall jag sova, eller försöka i alla fall fast lär inte kunna...
jag skall ju snart bli FASTER!!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohohooooooo! O_o

Hoppas det blir en liten söt unge!

Och hoppas det ordnar sig med bilderna! Saknar dig! <3



2008-10-28 @ 00:55:43
Postat av: Katti

hälsningar jag, givetvis /katti

2008-10-28 @ 00:56:12
Postat av: cia

Och faster det blev du....... till en liten pojke som föddes pnatten den 28 okt kl 03.01 han vägde 3565 och va 50 lång.....

Hetta ja det vet vi inte än men just nu kallar vi honom Mini //din svägerska numera mamma till två....

2008-10-28 @ 17:35:25
URL: http://zitazoo.wordpress.com
Postat av: Ulla-Britta

Grattis FASTER!!! Hälsa och grattulera FARMOR OCH FARFAR också!!!

2008-10-28 @ 23:17:47
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0