Tiden flyger iväg och jag hinner inte med bloggen i allt pluggande..

HeJ!


Allt bra med er? Jag mår toppen, har varit lite stressad ett tag, men så e de när man pluggar så de e inget konstigt! Nu är jag klar med mina två fotografer som skall redovisas i morgon. Har gjort bild tolkning på båda också. Hoppas bara att redovisningen blir bra också. Har varit hemma på ön en snabbis förra helgen. Vi hade återträff från gymnasiet, det var super kul! Ingen visste att jag skulle komma och ännu färre visste att jag hade klippt mig, japp jag har klippt bort i princip allt! Vi började på Boda Borg, sen grillade vi vid spången i Dahlhem. Sen på kvällen så träffades vi vid kvarterslokalen vid Melonen och festade... jag åkte dock hem tidigt eftersom jag skulle med båten tidigt. Underbart att få träffa mamma och pappa lite, fast det var just LITE jag träffade dom... jag åkte iväg på söndagen och tittade på en kamera. Så när jag kom hem igen var det bråttom att äta och sen till båten.

Sen hände det lite tråkigheter i Nynäshamn, men det behöver vi inte prata mer om än så...


Ledsen att bilderna inte kommit! Hoppas ni inte e allt för arga på mig!

Jag försökte nu att lägga upp några bilder, men av någon anledning gick det inte. Och jag är för trött för att göra något åt det... men jag skall FÖRSÖKA göra något åt det snart!

Vet ni en annan sak föresten? Klart ni inte vet, men jag kan berätta nu.

Jag skall vara med ok dokumentera en förlossning!


Ha det toppen!
Nu skall jag sova!


Kommentarer
Postat av: Kitty

WoW! Vilken upplevelse! Det är det jag vill jobba med sen ju ;) Kanske, allt kan ju ändras! Lycka till med pluggeT!

2008-09-29 @ 21:17:43
URL: http://vovventexas.blogg.se/
Postat av: Cia

Japp oki jag ska knippa tills du kommer hihihi saknar dig!!!! //din höggravida svägerska

2008-10-15 @ 22:33:00
URL: http://zitazoo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0