Kort sammanfattning

Idag så var jag hos U-B! Underbart att sitta i solen och äta våfflor och njuta! Underbart sällskap gjorde inte det hela sämre precis. Ikväll har jag soleld och solfrossa, det bränner och jag fryser. Men det var värt det så jag klagar inte. Fick se söta valpar idag också. Fina valpar du har Stella.


Igår var jag och red med Elin. "Alldeles alldeles underbart" (för att citera Askungen). Det var jätte kul och jätte skönt och jätte mysigt. Elin körde vagn med lilla ärtan och jag red Mykke. Jag har träningsvärk idag... Jag känner mig som en gammal tant, fast de kan ju bero på att jag är en i och för sig... Så det kanske inte är träningsvärk ändå... I morgon blir jag ju en riktigt gammal tant, 21år! Kan man leva när man e så gammal? Hihi...

Nu måste jag fortsätta med mina ansökningar osv.


Ha en bra kväll och natt


PS. jag var ju på Almas dop i söndags, det var jätte fint!

Almas pappa (Jonas) sjöng älskade barn, jag började gråta så fint var det. Jag har sett det på film två gånger efter dopet också, båda gångerna började tårarna rinna!
(bilder kommer på bloggen när jag kommit tillbaka till forsa, alltså tidigast måndag...)


Kommentarer
Postat av: Kitty

Grattis på födelsedagen :D

2009-04-16 @ 07:13:44
Postat av: Ulla-Britta

Nu är det gjort!! Så nu kan vi bara vänta på resultatet. De kommer att bli underbara och väldigt härliga vovvar. Kram

2009-04-23 @ 19:13:25
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0