Det sägs att fina människor är det ont om. Om det är så, har jag haft turen att träffa dem alla...

Först ett glädjande meddelande, jag skall inom kort få hjälp att installera PS och LR!


Nu över till något annat glädgande.

Jag fick ett väldigt inspirerade samtal idag av en fd. lärare och god vän.

Erik ringde idag och hade lite tips på hur jag skulle kunna göra för att nå dit jag vill i livet. (Han hade läst mitt förra inlägg).

Tack för dit samtal, det var roligt att prata med dig en stund.

Jag har väldigt glad och uppåt och väldigt inspirerad efter samtalet. I morgon skall jag sätta mig och göra efterforskningar på bra organisationer att åka som volontär med!


Och när jag läste kommentarerna i min blogg blev jag så glad och rörd.

Jag blir så glad att det finns massa fina människor där ute som tänker på mig...

Jag saknar er alla från Forsa, och några av er har jag planer på att komma och hälsa på i oktober, ni som är kvar i Hälsingland.


Tack Aaaaana för dina fina ord, det känns bra att du tror på mig.

Och räkna med att jag kommer behöva din hjälp! :)

Jag hoppas snart bli stolt ägare av en Canon, jag också!



Jag skriver alla mina inlägg i ett skrivprogram först innan jag lägger upp dem på bloggen och jag gjorde en skrämmande upptäckt.

Programmet kan inte stava till Canon! Jag va bara tvungen att prova om den kunde Nikon, men nej.

Katastrof, ett program som inte kan kameramärken, det går utför med världen...


Nu är det dags att sova så att jag orkar en dag med efterforskningsarbete imorgon!


Tack alla ni fina människor som inspirerar mig att våga tro.

Och som hjälper mig att våga göra det jag drömmer om!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey Beautiful! It was nice chatting with you the other day. I really miss you too and cant wait to see each other again for Joakim's exhibition!!! Det ska bli spännande! Stor Kram!!!!

2009-08-22 @ 11:02:28
URL: http://nasobhi.wordpress.com
Postat av: Fotograf Philippe

Hej Mariell,



Vad roligt att du tyckte om bilden.

Du är välkommen att hälsa på.



/Philippe

2009-08-24 @ 09:51:43
URL: http://www.philippe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0