Samla tankarna lite...

Idag sitter jag här igen, med mina fotografer. Idag går det inte lika bra som det gjorde igår. Det gick toppen bra igår, var så nöjd med mig själv efter dagen. Men idag är det betydligt segare.

Varför?

Vet inte, men kanske för att det är lite mer folk här idag och det blir lätt att man följer med i samtal och att man låter tankarna fara iväg. Men nu skall jag verkligen skärpa mig och jobba på.


Jag fick veta idag att en av mina klasskamrater har det lite jobbigt just nu. Jag hoppas verkligen att det går bra, om du behöver mig så är jag här. Det kanske inte är så mycket jag kan hjälpa dig med, men jag kan alltid lyssna om du behöver prata.


Mitt projekt håller nästan på att rinna mig ur händerna, men jag har bestämt mig för att jag skall genomföra det här så motgångarna skall inte få stoppa mig!

Jag skulle se det som ett enormt nederlag om jag var tvungen att byta projekt. Jag skulle räkna det som om att ge upp, och att ge upp är inte min starka sida...

Projektet skall genomföras och i lika stor skala som jag tänkt från början.

Och nu när jag skriver om det här och har er som vittnen på att jag lovat att genomföra det så finns det absolut ingen återvändo. Det är bara att köra på!


Nu har jag fått skriva av mig lite och det känns mycket lättare att koncentrera sig, så nu är det fotograferna som gäller!




Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Kitty

Ser svårt ut för kossan att hitta mat där just nu :P Lycka till med projektet men jobba inte ihjäl dig! Ibland måste man tänka om även om man inte vill =) Jag är exakt likadan! Kram kram!

2009-02-24 @ 16:28:36
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0