Jag blev väldigt förtjust i Russen på Lojsta Hed, läs Magdalenas bok

Hej.


I tisdags var fotograf Pieter ten Hoopen här! Ja vad skall man säga...?

Jag smälte som en fluga som en viss norrman jag känner skulle ha utryckt det...

Eller så föll jag som en fluga som en viss Anna skulle ha sagt...

Vissa förstår, ni andra kan ju fundera och undra om norrmän e helt knäppa och om den där Anna har fått något om bakfoten. Båda sakerna är rätt...

Men åter till Pieter, han var helt fantastisk! Han var jätte bra, jätte duktig och man lärde sig massor! En rekommendation är att ni kollar in hans bilder. Underbara!


Min underbara syster har sett till att jag får en telefon alldeles jätte billigt till priset av 0kr.

För er som inte vet har jag världens bästa syster! Om ni inte visste det så vet ni det nu.


Jag åker hem på onsdag och är hemma ungefär en vecka. Under den veckan skall jag nästan bara jobba med projektet. Den lilla tid jag får över kommer att gå till Alma och Nathaniel, även Sanne så klart!


Idag hade Terje med sig massa böcker igen, av någon konstig anledning ligger det alltid en jätte trave med böcker runt mig varje gång han har med sig böcker. Undra vad det kan bero på... kanske för att jag alltid älskat böcker och för att det i det här fallet är massa jätte bra fotografer... Han hade bland annat med sig Magdalena Björnsdotter Lindholms bok Kända Okända & Ökända Gotlänningar. En jätte bra och fin bok om 24 gotlänningar. Boken är med text om varje person och väldigt fina bilder om och på personerna. Några av personerna boken handlar om är Erik Olsson (en av mina favoriter), Göran Ringbom, Bittis Jakobsson, Max Hansson, Börja Johansson och många andra. En väldigt intressant bok, som jag skall köpa så fort jag kommer hem om jag ännu har några pengar kvar då. Om inte allt gått åt till hyra och resa...


Nu skall jag gå och laga mat...


Ha en fortsatt bra torsdag kväll


Kommentarer
Postat av: Malin

Anna sa " det heter jag FALLER som en FLUGA" :) När det i självaverket heter "jag faller som en fura" rättade JAG ;) vem annars ;)

2009-02-23 @ 18:33:52
URL: http://mallamaloo.bloggsida.se
Postat av: Anna

Haha, jag tankte precis kommentera och saga samma sak som Malin! ;)

2009-02-26 @ 17:23:24
URL: http://www.fantasium.se
Postat av: Mariell

Tur att ni har ögongen öppna! det var meningen att skriva fluga, men hjärnan var i funktion för en gångs skull, och rättade till felet... fast ändå så blev det fel... ;)

2009-02-26 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0