Förstår inte hur jag lyckas, sista stund IGEN!

Sitter här i datorsalen, jätte rött! Nej, jag menar ju så klart Trött! Kan ju inte ens skriva...

Jag och Ayla har varit hos "morsan", en klasskompis, idag. Det var super trevligt! Tack för den underbara maten! Sån mat e man ju inte van vid när man e fattig student. Den här månaden har varit extrem. Jag har börjat köpt nudlar för att jag inte har råd med mer. Jag tycker egentligen inte om nudlar, men vad gör man inte när det ekar i plånboken?

Jag fick ju en för hög hyra den här månaden så därför e de extra tomt i plånboken, annars tycker jag att jag har det ganska bra för att vara fattig student, men som sagt så var hyran för hög den här månaden. Men jag får en billigare nästa månad! Hoppas att jag e så smart så jag faktiskt lägger undan lite då! Jag fick nämligen betala för hel pension den här månaden också fast jag bara har halv, det hade blivit fel i kommunikationen mellan husmor och räkningsutskickaren...

Ja, här sitter jag i datasalen som sagt och gissa vad? Jo, jag är ute i sista stund IGEN!

Håller på att försöka välja ut en bild till hängningen i morron, måste göra det idag eftersom tanken är att jag och Sandra skall åka till ugglan Brad i morron bitti innan vi börjar och då hinner jag inte fixa bilden i morron. Men jag fotade bilden sent i kväll hemma hos "morsan", och här sitter jag, skit trött och undrar hur det kan vara att jag alltid är ute i sista stund?!

Suck! Jag tänkte jag skulle skriva medan bilden skrevs ut, men så klart skall det krångla! Antagligen bara för att jäklas med mig för att jag e trött. Den skrev bara ut en del av bilden fast i rätt format! Nu vågar jag ju inte skriva ut igen ifall det blir samma fel igen, det kostar onödigt med papper och bläck! Jag får väll försöka igen i alla fall. Men vet ni vad?! Kan de bli jäkligare, tror ni inte pappret var slut då da. Så jag fick ställa mig och skära nytt papper så det blir A4. Jag börjar snart gråta så trött e jag plus att jag är ensam i vår hemska tysta mörka läskiga fotokällare! Jag e ju skit rädd varje gång jag e här själv, som nu. Det blir ju inte bättre för att jag e trött och inbillar mig att jag hör saker heller!

Undrar om det verkligen blir besök hos Brad för min del i morron?


Kram på er, nu skall jag sova bilden e strax klar...


Kommentarer
Postat av: Kitty

Nä jag förstår inte varför man ska göra allt i sista stund men de blir ju nästan alltid klart i tid iaf så på nåt sätt löser de sig ;) Lycka till i plugget! Kramar från Kitty och Texas

2009-01-26 @ 07:37:05
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Malin M

jag är säker på att det spökar där nere, det är ju solklart, spökena kan lika gärna sätta upp en "Här bor" skyllt på dörren.

2009-01-27 @ 12:14:20
URL: http://malinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0