Kolla in Frank på klassbloggen!

Det är så skönt att träna. Det är så skönt efteråt när man e slut i hela kroppen och man känner att nu har jag varit duktig! Vi har ju friskvård varje onsdag, helt underbart! Jag har bollspel, det är jätte roligt. Man blir verkligen trött av det. Fast det är lite jobbigt med mitt knä. Idag hade jag inte knäet på min sida om man säger så... Det gick bra nästan hela tiden, men på slutet tyckte mitt knä att det var nog och typ slöt att funka... Men det var ju kul så jag brydde mig inte om det utan fortsatte. Det får jag lida för nu efteråt men det är det värt. Fast imorron lär det vara ännu värre... Borde kanske prata med ortopeden här och se om jag kan få en tid eller om jag måste hem till ön?


Nu skall jag sluta sitta här och skriva i bloggar, nu måste jag fortsätta med mitt planerande av det stora projektet. Som vi förövrigt har utställning på i april, vernissage är den 25 april för den som är intresserad! Jag är säker på att det blir en super bra utställning!

  

Nu måste jag jobba vidare!


Kolla in klassbloggen:  http://fantasium.se/forsafoto


Vi har mycket snö här uppe, nere på ön har ni inget alls va?


Kommentarer
Postat av: Cia

nepp inge snö här int..... bara en massa gråt väder tyvärr...... kram på dig

2009-01-28 @ 17:59:24
URL: http://zitazoo.wordpress.com/
Postat av: Ulla-Britta

Inte ett enda snökorn, bara vattendroppar i upptinad form. För övrigt är det extra mycket jord på marken i år...tror jag. Hundarna kan inte gå utanför dörren utan att komma in med tassarna fulla av sånt äckligt brunt...som sedan ramlar av på diverse ställen i hemmet-JOBBIGT drömmer om frusen mark och gärna snö! Jag träffade din snygga mor på sjukhuset i går. Hon var på friskvårdsmöte och jag på sjukvårdsmöte(pratade smärta och fick en extra röntgen på nacke och huvud)det skulle vara trevligt att få vara frisk i stället för sjuk ;-(

Kram

2009-01-28 @ 18:46:47
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0