Så här blev det



Så här blev det alltså, min produktbild.

Texten är helt och hållet påhittad. Även om Blomakuten finns så är det en helt påhittad "annons".

Det är alltså inget kärleksbrev till någon, som mina två lärare trodde...

Terje har missförstått det här lite, vi pratar konstigt båda två, enligt resten av klassen i alla fall, och då skall vi ju hålla ihop. Men han har inte förstått det och förstår inte fast jag säger det till honom, utan han är på och hackar på mig han med! Men han kan vara lugn, han får igen! Fast det jobbiga är ju att norska är så jäkla fint, så det kan man ju inte mobba någon för...! Men jag kommer på något. Han höll förövrigt min bild uppochned ned idag under bilddiskussionsstunden, bara för att retas... Så han kan som sagt vara lugn, han får igen!

Nu måste jag börja med mitt bildspel som skall vara klart i morgon kl. 11.00. Är som vanligt ute i sista stund! Jag fattar inte hur jag ALLTID lyckas!


Ha det bra karm Mariell


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Ja hur kan det vara att du alltid är så sen..??



Jätte snygg bild! Härligt, det ser säljande ut;-) Jag tycker Terje ska köpa en ros till dig eftersom han bara jävlas med dig hela tiden...en ros är väl inte för mycket begärt eller??



Lycka till med bildspelet...eller hoppas det är klart nu! Kram från oss på ön :-)

2009-01-23 @ 23:44:32
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0