Trött men nästan klar med en uppgift till idag!

Ikväll har jag fotat produktbilden som vi hade i uppgift. Vi skall fota en produkt i reklam syfte... Jag väntade på blixtaggregaten ganska länge, behövde dom för att ljus sätta min produkt rätt. Medan jag väntade så käkade jag lit, kyckling och lite annat hopkok... Jag hann också se handbollen! (Fast de hade jag ju gjort även om Gredi var klar med aggregaten... Sverige vann med 30-19!) Strax efter 20.00 började jag rigga en tillfällig studio i vår "vackra" fotokällare. Nu har jag fotat klart och håller på att lägga över bilderna i datorn...


"Produktbeskrivnin"

Snart är det alla hjärtans dag. Visa dina nära vad dom betyder. Ge bort blommor som säger vad du känner.

"Tre röda rosor säger jag älskar dig!"

(har inte bestämt mig för bild ännu, men det här är en av dom...)


Målgrupp: alla som firar Alla hjärtans dag.

Ha det bra och kram på er!
/ en jätte trött Mariell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0