Några bilder som kompensation...

 

Här kommer några bilder som kompensation för at jag inte skrivit här på LÄNGE!

Här är allt bra. Ugglan nedan är en lappuggla, som jag och Sandra har fotot i Idenor, utanför hudigsvall. Den är jätte fin! Det finns två, men jag har bara bild på den ena! Om det är någon som vet en yrkesfotograf som kan tänka sig ta emot praktikanter så kan ni ju säga till, det börjar bli kris..., Som vanligt är jag ute i sista minuten... vi skall ha praktik v 9-11...

Nu måste jag sluta, börjar bli hungrig så jag måste bege mig på min långa vandring till mitt rum, ca några meter.. ;) Måste ju laga mat nu för tiden, har bestämt mig för att bara ha halv pension den här terminen...

Kram på er.

Njut av bilderna och ha en bra kväll och heja på Sverige i handbollen!












Min tolkning till James Nachtwey


En bild i en mini serie. och min tolkning till Ansel Adams










Mormor  Morfar  Farfar  Kjell

Kommentarer
Postat av: Mia

Fina bilder! Kram Mia

2009-01-21 @ 17:36:42
Postat av: Malin M

nu har jag oxå en blogg på den här sidan. Den gamla används inte mer och det är den nya adressen som gäller. Puss på dig!!



http://malinannamaria.blogg.se/

2009-01-21 @ 22:15:57
URL: http://malinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0