Jag, bra på planering? Tror inte det!

Jag som tyckt att jag var ganska bra på planering.

Jag har förståt att det är inte så. För om jag vore det så hade jag inte lyckats att planera in alla mina vänner på besök samtidigt! Då har jag ändå fått säga nej till några som jag från början sagt ja till. Det var under en period som jag var väldigt disträ och inte riktigt visste vad jag svarade på och hur jag svarade...

Men jag tror jag har lyckats att reda ut allt och att alla kan få ett datum att komma hit. Det kommer bli hektiska sista veckor på Gotlands säsongen. Absolut kan jag ju ta hit gäster till ön efter säsongen, det kan vara trevligt att komma när ett börjar lugna av med turister och så, men många börjar plugga och kan inte komma senare och andra jobbar och kan bara komma under denna period.


Jag måste vara ganska skicklig som lyckats strula till det så...

Egentligen gör det inget att det är många som kommer på en gång, det är ju trevligt. Jag tror att dom flesta bara skulle tycka att det är kul att träffas igen (dom som kommer är kompisar från Forsa). Men jag bor ju hemma vid mamma och pappa ås jag måste visa lite hänsyn till dom. Men mamma tyckte att det var ok eftersom det inte var så länge...

Tack mamma!!!


Kommentarer
Postat av: Caro

oh fan, nu fick jag dåligt samvete! Om du har sagt till mig tidigare så hade jag bokat ett rum på ett hotel - jag vill ju absolut inte faller dig/dina föräldrar till last! Som sagt så erbjuder jag dessutom kost och logi i Hamburg, om du vill komma nån gång - det gäller fortfarande!!!

Vem är de andra som kommer????? Kram!! Caro

2009-07-20 @ 16:58:31
Postat av: Caro

hä? var tog min kommentar vägen?

2009-07-20 @ 17:11:13
Postat av: Ulla-Britta

Hallå där! Roligt att det är full rulle i Stenkumla...trä...nej sten! Nu är vi hemma igen och jag har redan varit akut på sjukhuset med min lunga men det är rätt ok nu igen- så bli inte orolig!! Jag ska försöka ta det lite lugnare nu när vi är hemma igen. Blev nog lite för mycket med resa och annat men så ROLIGT och då orka man extra mycket.



En mamma och pappa står ut med mycket när man gör det för sina barn så oroa dig inte för dem utan tacka och ta emot! Kompisar är värda hur mycket som helst, det vet jag!

Ha det bra och njut av sommar, sol och vänner. Tänk inte att du måste hinna hit, det räcker med ett lite sms ibland. Jag vet hur det är, hur mycket man vill men tiden räcker inte alltid till. Vi ses när du har en lugna stund utan MÅSTEN.

Kram från oss i Alva!



(Skulle vara kul med lite bilder av fotografen...jag är ju lite nyfiken av mig ;-)Skulle vara roligt att se lite av allt du tagit)

2009-07-26 @ 17:08:31
URL: http://www.kennelrindi.se
Postat av: Neda Angela Sobhi

Hello my love! Jag saknar dig så jette mycket och jag hoppas att vi traffas snart! Call me or email me when you can...073-8090682 is my cell. Puss o kram!

2009-07-31 @ 13:50:21
URL: http://nasobhi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0