På väg till Fårö

Jobbat två pass på egen hand. Jag har blivit godkänd av den jag jobbar med. Jag har skapat ett förtroende, tillit och trygghet. Visat att jag klarar jobbet och att det inte finns anledning till misstro eller oro.
Känns bra, ser fram emot resten av sommaren nu!


"Det är bättre att sitta upp

än att ligga ner

eftersom det är lättare att

lägga sig ner när man sitter

än att resa sig upp

när man ligger!"

Tips, utmana dig själv!




"Man ska inte bli

nedslagen av

motgångar.

Det vill säga,

såvida de inte

drabbar en själv!"


Tips, lär dig av dom och

se till att dom inte inträffar igen!

Även idag är det en strålande dag på Gotland och jag skall snart bege mig ut till Fårö med några kompisar.

Njut av dagen ni med!


Kommentarer
Postat av: Malin Hellesø

Men Mariell... nu blir jag ju avis. Har nyss läst en annan blogg, en som också skulle till Fårö. Jag saknar Fårö!!



Ha det gott och kramar!



//M

2009-06-29 @ 20:06:42
URL: http://malinhelleso.wordpress.com
Postat av: Stella

Mariell, bravo ;)

Jag ser en ljus framtid för dig när jag tittar in i min kristallkula ;)Du har ett Go....

Vad skönt det låter, vi har det jättevarmt i Kalmartrakterna också, har badat både igår och idag. Sommmmar äntligen!



Kramar till min favoritgotlänning Mariel.

2009-07-01 @ 00:33:04
Postat av: cia

Gick det bra med planen eller skippa du den för fårö????

2009-07-02 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0