Viktig människor

Här är min vän Sandra Tysk!

En underbar människa som har betytt mycket för mig under året. Hon är en inspirations människa till tusen. Hon har peppat i alla lägen då det behövts och man har oftast inte behövt säga något hon förstår ändå.

Sandra är klassens naturfotograf och hon är en mycket skicklig sådan. Det är tack vare henne jag varit ute och fotat ugglor, letat rådjur och renar, och nu då fotat rävar. (Det var Anna som berättade vart dom finns, men Sandra har tagit initiativen till alla besök hos dessa små söta varelser).

Jag ville bara lyfta fram henne lita så att hon förstår hur mycket hon och hennes ord har betytt för mig!

Du är en fin människa och en underbar vän som jag kommer att anstränga mig för att ha kvar!


Här riktar hon in kameran så att hon får rätt utsnitt och hoppas på att
räven kommer in i bild.


Sen väntar man...


Hmmm... hade jag nu ställt in allt rätt?


Sen väntar man och väntar och...

Den här dagen fick hon inga bilder, men skam den som ger sig!

Dagen har varit väldigt intressant och givande. Det är den alltid när man har Terje.

Han kan också, liksom Sandra, konsten att inspirera och peppa. Allt han säger är inspirerande, man blir så full av energi och inspiration när man sitter där, att man vill springa därifrån och börja göra något för att få utlopp för alla tankar och idéer. Men samtidigt vill man sitta kvar och lyssna och man vill inte att han skall sluta prata.

Vart skall jag få alla kloka ord och tankar ifrån när vi slutar?

Säga vad man vill om norrmannen ifråga, men han är klok och han kan sin sak!




Naturfotograf Terje Hellesø



Hellesø Photography


Kommentarer
Postat av: AKP

Saknar dig gumman!!

Saknar Terje med !

2009-05-28 @ 18:47:04
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så jätte mycket för dina vänliga ord Mariell! Det gör mig verkligen glad och det värmer enormt mycket! Du har betytt massor för mig med och känns så bra att få veta att det man gör är till nytta för någon annan, skulle vara ganska meningslöst annars.

Och du, du kommer inte behöva anstränga dig för att ha mig kvar som din vän, riktiga vänner försvinner man inte ifrån!

Förresten, fint att få bli jämförd med Terje ;)



Åter igen, tack så hemskt mycket min vän, det här inlägget betyder jätte mycket för mig!



Pussar och Kramar

2009-05-28 @ 21:06:19
URL: http://sandratysk.wordpress.com
Postat av: Terje

...och jag sitter här i söderhamn och rodnar som en kräfta... :))



Tack Mariell för de fina orden, det värmde riktigt ordentligt!

2009-05-31 @ 11:27:44
URL: http://terjehelleso.wordpress.com
Postat av: Varja Hellesø

Mycket fint skrivet och vackra bilder :)

Min pappa kan sin sak ^^



/Varja

2009-06-10 @ 12:16:03
URL: http://varjahelleso.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0